Home › Beheer website › AutorisatieHome › Beheer website › Autorisatie
Het doel van de website is om breed informatie aan leden en niet-leden aan te bieden. Door de diverse onderdelen van schaatsen, zoals langebaan, kunstrijden, marathon etc., is een inzichtelijke onderverdeling van de website belangrijk. Doordat actieve leden zich vaak op de ondersteuning van één onderdeel richten, ligt het voor de hand actieve leden te vragen de website voor het onderdeel waarin zij actief zijn te beheren.
Voor coördinatie en behoud van de eenheid van de website wordt er onderscheid gemaakt tussen degenen die de structuur van de website beheren (webmasters) en degenen die de inhoud van onderdelen van de website beheren (contentbeheerders). Gestreefd wordt om de webmasters en contentbeheerders over actieve leden te verspreiden, alhoewel het voor kan komen dat één en dezelfde persoon de structuur mede beheert en ook voor een deel van de inhoud verantwoordelijk is.
De webmasters en contentbeheerders zullen minimaal twee keer jaar bij elkaar komen om de website te bespreken.

Webmasters
Wendy de Graaf, Mark van ‘t Hof, Paul Gnodde, Luc Selen

Contentbeheerders
submenu Vereniging: Wendy de Graaf en Paul Gnodde
submenu Recreatief: Mark van 't Hof, Michel Eppink (Toertochten), Albert van Brakel (SOM) en Paul Odinot (Schaats-jij-al?)
submenu Kunstrijden: Henk-Willem Schutman en Rene Bloem
submenu Lange Baan: Luc Selen en Serv Amesz (wedstrijden)
submenu Marathon: Jouke Osinga en Bart Wolters
submenu Shorttrack: Theo Wegman en Saskia van Hoeven