Home › Vereniging › AlgemeenHome › Vereniging › Algemeen

Schaatsen bij de NSV

Bij de NSV kan jong en oud (en alles daartussen) schaatsen op heel veel verschillende manieren. Of je nu figuren en sprongen wilt leren bij Kunstrijden, zo snel mogelijk over het ijs wilt vliegen bij Langebaanschaatsen, je tegenstanders te slim af wilt zijn in een Marathon of liever heel hard door de bocht gaat bij Shorttrack je bent bij ons aan het juiste adres! Het maakt dus niets uit of je 4 of 100 bent en wat je wilt leren, voor iedereen rijdt er wel een trainer en een schaatsmaatje bij ons rond.

Heb je een beperking, maar wil je toch schaatsen? Kom Schaatsen op Maat
Zit je op de basisschool (groep 4, 5 of 6) en wil je kennismaken met schaatsen? Misschien kun je meedoen aan Schaats jij al?
En ligt er ijs, houd dan deze website in de gaten voor toer- en Prestatietochten!

Ook tijdens het seizoen kun je Lid worden van de vereniging (gratis langebaanschaatsen op maandagavond en zondagmorgen!) en inschrijven voor lessen of trainingen.

Natuurlijk is er ook rondom het ijs veel te doen. Zo was er op 3 januari 2016 een grote show van kunstrijden, de jeugd van de langebaan gaat 9 januari 2016 op trainingskamp en de shorttrackers hebben diverse gezellige wedstrijden op eigen baan (naast de grote toernooien). Er is een nieuwjaarsborrel, een oliebollenrace, een fietstocht in de zomer... er wordt samen gegeten en natuurlijk chocomel gedronken. Weet je zelf nog een leuke activiteit naast het schaatsen, dan heb je alle vrijheid om die te organiseren! Kortom voor ieder wat wils.

In de zomer zijn er diverse Zomertrainingen: natuurlijk fietsen, maar ook diverse bostrainingen. Als afsluiting van deze zomer klommen we als aapjes door het bos.

Heb je nog vragen of wil je iets kwijt? (Heb je leuke foto’s of een verhaaltje voor op de website bijvoorbeeld?) Mail dan naar: