Home › Kunstrijden › Kennismaken met kunstrijden › ProeflesHome › Kunstrijden › Kennismaken met kunstrijden › Proefles

Om te ontdekken wat kunstrijden bij de NSV eigenlijk is, kun je een proefles aanvragen en één keer meedoen met de recreatieve training. Er zijn vaste momenten gedurende het seizoen waarop deze proeflessen worden georganiseerd. Deze kunnen zowel op woensdagmiddag (16.15-17.15 uur) als op zaterdagochtend (09.00-10.15 uur) plaatsvinden. Maak je geen zorgen of je wel goed genoeg schaatst, we zoeken een groepje en een trainer die past bij jou niveau, zelfs als je nooit eerder op kunstschaatsen hebt gestaan. Vaak zullen er ook nog andere proeflessers aanwezig zijn.

Bij het tabblad ‘informatie’ vind je meer informatie over kleding en de huisregels. Deze regels gelden voor iedereen, dus ook als je één enkele keer meedoet.

We vragen je om zelf voor geschikte schaatsen te zorgen. De NSV heeft slechts enkele paren beschikbaar, die je kan lenen, als je maat tenminste beschikbaar is. In de shop van het Triavium zijn ook altijd nog kunstschaatsen te huur. Mocht je hier schaatsen gaan huren vraag dan wel naar geslepen kunstschaatsen.

Je kunt je opgeven voor deze gratis proefles door een mailtje te sturen aan nsvproefles@live.nl

Geef je naam op, hoe oud je bent, waar je woont en een telefoonnummer van je ouders of verzorgers. Ook willen we graag weten of je al eerder geschaatst hebt, en hoe lang dan. Als je schaatsen wilt lenen, geef dan meteen op wat je schoenmaat is.

Tot ziens op het ijs!