Home › Shorttrack › AlgemeenHome › Shorttrack › Algemeen

NSV Shorttrack. Leuker, Beter en Sneller

De ijshockeybaan helemaal anders! Krappe bochten, nauwelijks rechte einden, vier tot zes rijders in de baan. Individuele strijd op het scherpst van de snede, buitenom dreigen en dan toch binnendoor inhalen. De tegenstander verslaan op de laatste centimeter, hem net te slim af zijn. Dat is shorttrack!

NSV Shorttrack biedt de jeugd met pit een aantrekkelijke manier om in een seizoen de sprong te maken van beginnend schaatser tot succesvol deelnemer aan wedstrijden. NSV Shorttrack geeft hiervoor de benodigde ondersteuning, onder andere door shorttrackschaatsen te verhuren.

Ook volwassenen vinden bij NSV Shorttrack wat ze zoeken: Gevarieerde trainingen met telkens dat waanzinnige snelheidsgevoel in de bochten. Voorbereidingen voor wedstrijden. Maar ook spectaculaire oefeningen, die op de ringbaan niet mogelijk zijn.Meer informatie over de NSV Shorttrack trainingingen kun je <hier> vinden.

Bekijk hier een korte brochure over Shorttracken.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
        Theo Wegman -  / 024-6420979
        Ronald Wilting -  / 024-6773538