Home › Langebaan › Schaatskamp jeugdHome › Langebaan › Schaatskamp jeugd

Uitnodiging Trainingskamp Jeugd Lange Baan en Shorttrack

Op zaterdag 27 januari en zondag 28 januari 2018 is er weer het jaarlijkse NSV-trainingskamp.

Het schaats-trainingskamp is voor alle NSV jeugd van 10 jaar en ouder; lange baan en shorttrack.

Dit jaar gaan we weer naar de ijsbaan te Dronten.

We gaan op zaterdagochtend,  - middag en zondagochtend schaatsen; trainen en vrij schaatsen.
We trainen in verschillende niveaugroepen. Het zijn trainingen op de lange baan, waarbij aandacht wordt besteed aan techniek (rechte eind en bocht), snelheid, conditie en kracht. Na de schaatstraining van zondagochtend gaan we met z’n allen zwemmen. We zullen zondag rond 16.30 uur weer terug in Nijmegen zijn.

We overnachten in een kampeerboerderij in Sint Jansklooster. Er is plaats voor maximaal 42 personen.

De kosten zijn €80 p.p. (onder voorbehoud)  Dit is voor entree van de ijsbaan en het zwembad, overnachting, vervoer, eten en drinken.

Het wordt weer een gezellig en vooral sportief weekend!

Ga je ook mee met dit leuke trainingskamp?

Geef je dan op via de mail bij Gerrit Koops (Gerrit.Koops@me.com), o.v.v. je naam, discipline (Shorttrack of Lange baan) en leeftijd. Graag voor 23 november, i.v.m. reserveren van de kampeerboerderij.

Voor meer informatie kun je mailen of bellen naar Gerrit Koops ( / tel. 0636402197).

N.B.:

• Het betreft een trainingskamp. Dit betekent dat we van je verwachten dat je je tijdens het kamp gedraagt als sporter. Natuurlijk gaan we er een gezellig weekend van maken en samen veel lol maken. We verwachten echter ook van iedereen dat je serieus mee traint en dat je op tijd gaat slapen.
  • Bespreek met je trainingsmaatjes of ze ook mee gaan!
  • Graag zien we ook een paar ouders mee gaan voor de organisatie en het autorijden tijdens het kamp.
  • Mocht er natuurijs zijn; dan laten wij ons zeker verleiden….