Home › AANMELDEN › ...voor Lid of Registreren › Informatie over Lidmaatschap en Training van NSVHome › AANMELDEN › ...voor Lid of Registreren › Informatie over Lidmaatschap en Training van NSV
LIDMAATSCHAP VAN NSV VOOR SEIZOEN 2017-2018
LIDSOORT CODE  PRIJS €

Volwassenen (in jaar van aanmelden op 1 juli: 18 jaar en ouder)

VW  87,50

Jeugd (in jaar van aanmelden op 1 juli: jonger dan 18 jaar)

JD  42,50

Gezin (prijs gelijk aan 2 volwassenen en 1 kind)

GL  217,50

Ondersteunend (wel toegang tot Triavium, geen toegang tot schaatsijs)

OL  25,-

Als lid:
- heeft u de mogelijkheid zich in te schrijven voor de trainingen,
- kunt u vrij schaatsen op de verenigingsuren op maandagavond 21:00 - 22:15 en zondagmorgen 08:45 - 10:00,
- kunt u deelnemen aan evenementen als clubwedstrijden,
- kunt u 's zomers deelnemen aan de NSV-trainingen op de fiets of speciaal op schaatsen gerichte bostraining,
- ontvangt u via e-mail een Nieuwsbrief van de vereniging, maandelijks in het winterseizoen, tweemaandelijks in het zomerseizoen.

U kunt zich als nieuw lid inschrijven via het aanmeldingsformulier op de website.

Betaling gaat voor lidmaatschap en trainingen via automatische incasso.
De contributie wordt tijdens het seizoen afgeschreven van uw rekening. De trainingsgelden worden na ontvangst van aanmelding binnen enkele weken afgeschreven. Maak geen geld van tevoren over!
Indien u NSV geen toestemming geeft tot automatische incasso, brengen wij € 5,- in rekening.
Indien het niet mogelijk is automatisch geld van uw rekening te incasseren ontvangt u daarvan bericht. Bij een betalingsachterstand van meer dan een maand kan u de toegang tot Triavium op uren van NSV worden ontzegd.

Toegang to Triavium met NSV-Triaviumpasje
Als u zich als lid heeft aangemeld en de ledenadministratie heeft uw aanvraag verwerkt (dit kunt u zelf controleren via Mijn NSV), dan kunt u een NSV-Triaviumpasje ophalen bij de kassa van Triavium. Zonder dit pasje wordt de toegang tot het Triavium geweigerd. De pasjes worden aangemaakt door een medewerker van het Triavium als u zich de eerste keer in Triavium meldt bij de kassa.

Als u de pas bent vergeten krijgt u aan de kassa van Triavium een gele kaart = een waarschuwing. Dit betekent dat u éénmalig toegang krijgt tot de ijsbaan. Hiervan wordt notitie gemaakt, en wordt de volgende keer de pas opnieuw vergeten, dan wordt toegang geweigerd. Men moet de pas thuis gaan ophalen of een training overslaan. Bij verlies kan een nieuwe pas worden aangemaakt tegen betaling van € 7,50 administratiekosten.

Opzeggen van het lidmaatschap vooraf aan het volgende seizoen 2017-2018
U dient uw lidmaatschap UITERLIJK VÓÓR 1 JULI 2018 OP TE ZEGGEN ! !
- via de post: Joanneslaan 19, 6564 AE Heilig Landstichting.
- via e-mail:
Zegt u niet tijdig op, dan blijft u het volgende seizoen contributieplichtig. Als u uw lidmaatschap opzegt en u heeft een KNSB-licentie via NSV, die u wilt overzetten naar een andere club, dan dient u dit expliciet aan te geven.

Trainingen van NSV
NSV-leden kunnen zich inschrijven voor de diverse trainingen. Hieraan zijn naast kosten voor lidmaatschap extra kosten aan verbonden. Op het inschrijfformulier en bij de beschrijving van de trainingen is aangegeven wat hiervoor naast de contributie voor lidmaatschap betaald moet worden.
Ook leden van verenigingen aangesloten bij Baanvereniging Gelderse Poort kunnen zich inschrijven voor trainingen van NSV. Zij moeten zich eerste Registreren bij NSV. Zij betalen dezelfde prijs als leden van NSV. Op het inschrijfformulier en bij de beschrijving van de trainingen is aangegeven wat hiervoor naast de contributie voor lidmaatschap betaald moet worden.

De inschrijfprocedure voor NSV-trainingen is als volgt:

1. Lidmaatschap (je wilt lid worden van NSV) van of registratie (als lid van andere vereniging een training van NSV volgen) bij NSV is vereist voor deelname aan trainingen. Als u nog geen lid bent van NSV, moet u zich met het aanmeldingsformulier online opgeven. Voor Registratie moet u zich via het registratieformulier online opgeven.
  2. Log in op de NSV site met uw inlogcode en wachtwoord, deze ontving u toen u lid werd of zich registreerde.
  3. Ga naar het aanmeldformulier voor trainingen en vul die in en klik op OK.
  4. Plaatsing voor trainingen gebeurt in de volgorde van aanmelding. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
  5. Uw toegangspasje moet u ophalen bij de kassa van Triavium. Hebt u al een geldig pasje, dan wordt dit vanzelf ook geldig op het tijdstip van de aangemelde training.

Veel plezier met training van NSV!