Home › Shorttrack › Wedstrijd info › Wedstrijd informatie RegiowedstrijdenHome › Shorttrack › Wedstrijd info › Wedstrijd informatie Regiowedstrijden

Sebra Sports Cup (regiocompetitie)

Clubs uit heel west en zuid Nederland (trek een lijn tussen Alkmaar en Nijmegen, en dan alles ten westen daarvan) strijden in de Sebra Sports Cup om de regionale competitie. Meestal bestaat deze competitie uit vier of vijf wedstrijden in verschillende plaatsen. De wedstrijden zijn bedoeld voor pupillen 1 t/m 3 die al aardig kunnen schaatsen, en voor junioren en senioren die (nog) niet de limiettijd voor de KNSB-cup hebben. Je bent hier wel een licentie voor nodig! Je rijdt verschillende afstanden van 222m (de jongste kinderen) tot 1000m (de oudste pupillen, junioren en senioren). Hoe meer wedstrijden je mee doet, hoe beter voor het eindklassement, maar als je liever niet zo vaak komt geeft het niks. Meld je aan bij een van onze contact personen als je aan één of meerdere van deze wedstrijden mee wilt doen.