Home › Shorttrack › Wedstrijd info › Wedstrijd-Info JeugdwedstrijdenHome › Shorttrack › Wedstrijd info › Wedstrijd-Info Jeugdwedstrijden

NSV Jeugdkampioenschap 2013-2014

Trainen bij NSV is leuk. Laten zien dat je al veel sneller gaat is nog leuker. Maar een spannende strijd net nog even winnen is super gaaf. Daarom zijn er NSV Jeugdwedstrijden, waaraan iedereen mee kan doen die jonger is dan 15 jaar. De titel NSV Jeugdkampioen 2012-2013 wordt verleend aan de winnaars van vier leeftijdsgroepen: 6 & 7 jaar, 8 & 9 jaar, 10 & 11 jaar, 12 t/m 14 jaar. Aan de drie hoogst geklasseerden van iedere leeftijdsgroep wordt een kampioensbeker uitgereikt. De leeftijd die je op 30 juni 2013 bereikt had, geldt voor de indeling in een van deze leeftijdsgroepen.

Naast de kampioensbekers wordt ook de Talenten-trofee 2013-2014 uitgereikt aan de deelnemer met de grootste procentuele vooruitgang. De vooruitgang wordt bepaald door het eerste resultaat te vergelijken met het snelste resultaat.

Voor het NSV Jeugdkampioenschap 2013-2014 worden er vier wedstrijden gehouden. Iedere wedstrijd wordt over drie verschillende afstanden verreden, waarbij de gereden tijd wordt opgenomen. Alle tijden worden verwerkt in de wedstrijduitslag, waarin ook de tussenstand staat voor de vier leeftijdscategorien. De uitslag staat binnen twee dagen na de wedstrijd op de NSV-site.

<Link naar Uitslagen Clubwedstrijden>

Voor de wedstrijdleiding is het nodig, dat je jezelf tevoren per email opgeeft. Je trainer zal je eraan herinneren wanneer er weer een wedstrijd gehouden wordt. Hieronder staat de meest belangrijke informatie over deelname aan de jeugdwedstrijden, die trouwens gratis is voor alle NSV jeugdleden.

Klik hier voor meer informatie

Veel succes en vooral veel plezier bij de NSV Jeugdwedstrijden.