Home › Kunstrijden › Kennismaken met kunstrijden › InstapcursusHome › Kunstrijden › Kennismaken met kunstrijden › Instapcursus

Heb je belangstelling voor het kunstschaatsen bij de NSV, maar ben je geen lid van onze schaatsvereniging? Dan is het mogelijk voor een gereduceerd tarief lid te worden en de instapcursus te volgen. Dit is een cursus voor nieuwe leden tot de kerst. Het is voor alle leeftijden en kan worden gevolgd op de woensdagmiddag (16.15-17.15 uur op de ijshockeybaan) of de zaterdagochtend (09.00-10.15 uur op de funbaan). De instapcursus is inclusief een jaar lang lidmaatschap. Besluit je om na de kerst door te gaan dan betaal je de helft van de cursus die je dan besluit te volgen.

Meer informatie over tijdstip en kosten, vind je op het
Overzicht aanbod.

Aanmelden voor de instapcursus kan via deze site. Eerst moet je je online registreren bij de NSV. Let op: word nog geen lid, anders betaal je de volle prijs. Je kiest daarbij een naam en een wachtwoord, waarmee je je vervolgens gaat aanmelden voor deze training.