Home › Vereniging › Webredactie › Handleiding › HoofdmenuHome › Vereniging › Webredactie › Handleiding › Hoofdmenu
Hoofdmenu
Dit is de indeling van de website op de hoofdpagina (homepage) en omvat de menuonderdelen:
- Vereniging
- Jeugd
- Kunstrijden
- Langebaan
- Marathon
- Shorttrack
- Inloggen

Elke menuonderdeel (buiten Home en Inloggen-Uitloggen) heeft als eerste een pagina Algemeen waar de introductie van de activiteiten van de sectie kort wordt toegelicht en zonodig verwijzingen naar nadere menuonderdelen worden gegeven (bijvoorbeeld vanaf menuonderdeel Jeugd naar activiteiten voor jeugd bij Kunstrijden, Shorttrack en Langebaan.

In het hoofdmenu is ook de fotovoorstelling met tekst van de secties opgenomen.

Afspraak is dat het hoofdmenu en pagina Algemeen als titel niet worden gewijzigd. De fotovoorstelling met tekst van de secties worden door de webbeheerder of webcoördinator aangepast. Dit is namelijk een aanpassing die kennis en ervaring met HTML en fotobewerking vraagt en niet vaak wijzigt. Mark van 't Hof zal de aangevraagde wijzigingen van foto en tekst voor de fotovoorstelling na onderling overleg uitvoeren.