Home › NSV › Jubileum 25 jaar NSV › Skeeler- en Wielertocht (18 mei)Home › NSV › Jubileum 25 jaar NSV › Skeeler- en Wielertocht (18 mei)

De NSV viert feest!

18 mei: NSV Skeeler- en Wielertocht (10.00u)

Bekijk hier het persbericht

Op zondag 18 mei organiseert de NSV voor haar leden (+ familieleden en vrienden) én haar regionale zusterverenigingen een Skeeler- en Wielertocht. Vertrek en finish is bij Café Oortjeshekken in de prachtige Ooijpolder (navigatie: Erlecomsedam 4, Ooij, parkeren kan ter plaatse voor €2).

De inschrijving is gesloten.

(door je in te schrijven, ga je akkoord met het reglement)
Na inschrijven ontvang je een bevestigingsmail

Jeugd tot 18 jaar: € 7,50

Volwassenen: € 10,00

Inclusief consumptie na afloop en verzorging halverwege de route (broodjes en drinken)

Samenwerking met Sportschool de Open Lucht & Gelders Cultuur & Landschap

Door het te koppelen aan fundraising voor landschapsherstel in de Ooijpolder wil de NSV laten zien dat het voor hun leden van groot belang is dat het buitengebied er netjes bij ligt; dat niet alleen de fietspaden goed verzorgd zijn maar ook dat natuur en landschap goed onderhouden wordt. Deelnemers betalen hun eigen startgeld en kunnen daarnaast ‘fund raisen’. Iedere €35 is goed voor één meter nieuwe houtwal, die bovendien 30 jaar wordt onderhouden! Iedere deelnemer wordt gevraagd aan fundraising te doenstart hier je eigen fund!

Raise ook funds voor de natuur met de NSV Jubileum toertocht van 2014!

>> Download hier het sponsorformulier voor jouw werving! <<

Routes

Ben je nieuwsgierig naar de uitgezette routes? Voor het skeeleren zijn er 2 routes: 28km en 6,3km (jeugd). Voor het wielrennen zijn er 3 routes: 55km, 75km en 100km. Klik op de afstand om de routekaart te bekijken!

Start & finish

We vertrekken in groepen van 10-15 personen. Zie het reglement voor meer details. Voor de kleintjes is er professionele opvang aanwezig en zijn er verschillende ‘kleine activiteiten’ zoals een springkussen, schminken en kikkervisjes vangen. Overige toeschouwers worden wegwijs gemaakt in de wereld van het cultuurlandschap door de professionals van de Nederlandse Vereniging voor Cultuurlandschap.

Café Oortjeshekken doet volop mee aan de werving voor het goede doel. Niet alleen looft Oortjeshekken een tegoedbon voor een gratis lunch/ontbijt voor 2 uit voor de winnaar, elk startnummer dat bij aanschaf va een koffie of een broodje wordt ingeleverd, levert een euro op voor het goede doel.

NSV Skeeler- en Wielertocht 18 mei 2014