Home › NSV › Jubileum 25 jaar NSV › Schaatscollege #1 (15 okt)Home › NSV › Jubileum 25 jaar NSV › Schaatscollege #1 (15 okt)

Schaatscollege nr. 1:

Fysiek goed voorbereid het ijs op

Wanneer: woensdag 15 oktober, van 20.30u tot 22.00u. Ontvangst is tussen 20.15 en 20.30u, kom op tijd.
(de volgende colleges zijn op 17/12 en 18/02)
Waar: IJsbaan Triavium, VIP room
Kosten: €2 p.p. inclusief koffie en thee (contant meenemen)

Voorafgaand kun je aansluiten bij een rondleiding langs de technische koelinstallaties van Triavium, deze rondleiding start om 19.50 en eindigt om 20.15u. Verzamelen onderaan de VIP-Room om 19.45u.

De 4e jubileumactiviteit van ons 25-jarig bestaan is een echt schaatscollege, verzorgd door sportfysiotherapeut én NSV lid Gerrit Koops. Wij hebben al een voorproefje mogen zien en kunnen verzekeren dat Gerrit een zeer boeiende spreker is! Hij gaat in op vraagstukken als:

• Hoe verhoog ik mijn schaatsprestatie?
  • Hoe bereik ik meer schaatsplezier?
  • Hoe voorkom ik blessures (als ik ouder word)?

Deze vraagstukken worden beantwoord door onder andere dieper op de volgende onderwerpen in te gaan:

• warming up
  • lenigheid
  • (core) stabiliteit
  • krachttraining

De NSV viert feest in 2014 en 2015, wees er bij!

Aanmelden via deze link.

1e Schaatscollege NSV 2014

De toegang is beperkt tot 60 deelnemers. NSV leden hebben voorrang, oud-leden en leden van zusterverenigingen komen op een reservelijst en worden op volgorde van inschrijving toegelaten. Zij ontvangen hierover circa 48 uur vóór het schaatscollege een e-mail. Inschrijving sluit op 13 oktober om 21.00u, of later indien het maximaal aantal personen nog niet is bereikt.