Home › NSV › Jubileum 25 jaar NSV › Schaatscollege #3 + Curling (di 17 feb)Home › NSV › Jubileum 25 jaar NSV › Schaatscollege #3 + Curling (di 17 feb)

Schaatscollege nr. 3:

Introductie in de trainingsleer

Wanneer: dinsdag 17 februari, van 20.30u tot 22.00u. Ontvangst is tussen 20.15 en 20.30u, kom op tijd.
(de vorige colleges waren op 15/10 en 16/12 (vervallen))
Waar: IJsbaan Triavium, VIP room
Kosten: €2 p.p. inclusief koffie en thee (contant meenemen)

Voorafgaand kun je kennismaken met CURLING van 19.00 - 20.00u. Deze Olympische sport wordt ook in Triavium beoefend, en wij hebben het voor elkaar gekregen een uurtje de basisbeginselen te leren op de Funbaan! Verzamelen om 18.40u bij de kassa, waar je de reguliere entree zelf betaalt, eventueel via collectieve toegang. Let op: normale volwassenen prijs: € 17,00; nu jubileumprijs € 7,20. Jeugdprijs tot en met 12 jaar: € 5,25. Als je niet naar het schaatscollege wilt, kun je na de clinic zonder bijbetalen de ringbaan op.

De toegang voor Curling is beperkt tot 40 deelnemers en het schaatscollege 60. NSV leden, oud-leden en leden van zusterverenigingen zijn ook van harte welkom. Je dient je hier onder uiteraard wel even in te schrijven.

Entree voor het schaatscollege bedraagt €2 en dient contant te worden voldaan bij binnenkomst. Koffie en thee is inbegrepen bij het schaatscollege maar niet bij Curling.

Het 3e (eigenlijk 2e) schaatscollege, verzorgd door schaatstrainer Harm Smit (ST4). Al jaren verzorgt Harm bij verenigingen in de regio (Lacustris, STW, Duosport) trainingen van hoog niveau, en schrijft hij trainingsplannen voor andere verenigingen. Zelf rijdt hij fanatiek en niet onverdienstelijk marathon bij de masters. Tijdens het college zal Harm ingaan op trainingsleer:

• Wat is nou eigenlijk trainen?
  • Train ik anders als ik ouder wordt?
  • Wat voor training moet ik doen om beter/ sterker/ sneller te worden?

De NSV viert feest in 2014 en 2015, wees er bij!

Aanmelden via deze link.

De toegang is beperkt tot 60 deelnemers. NSV, oud-leden en leden van zusterverenigingen zijn van harte welkom. Inschrijving sluit op zondag 15 februari om 21.00u, of later indien het maximaal aantal personen nog niet is bereikt.