Home › AANMELDEN › ... voor trainingen van NSV › informatie en aanmelden training van NSVHome › AANMELDEN › ... voor trainingen van NSV › informatie en aanmelden training van NSV

BEKIJK EERST HET OVERZICHT VAN HET AANBOD VAN TRAININGEN VOOR JEUGD, KUNSTRIJDEN, LANGEBAAN, MARATHON, SHORTTRACK - MELD JE DAN VIA ONDERSTAANDE KEUZES AAN.

Onderstaand wordt uitgelegd hoe je je kunt aanmelden voor een training dat past bij jouw wensen en mogelijkheden.

1. Wil je eerst proefschaatsen bij NSV om te kijken of je het leuk vindt? Kijk eerst op onze webpagina's voor jeugd, kunstrijden, langebaan, marathon of shorttrack. Stuur dan via ons contactformulier een e-mail met je keuze en uitleg over wat je wilt (je keuze, als volwassene (18+), voor een kind, wel of geen ervaring etc.). We nemen dan contact met je op voor het proefschaatsen.

2. Weet je het al wat je wil, alleen gebruik maken van de vrije schaatsuren voor NSV-leden op de ringbaan op maandag van 21:00-22:15 en zondag van 8:45 tot 10:00? Meld je dan aan als lid van NSV via dit formulier.

3. Wil je als NSV-lid deelnemen aan een NSV-training? Meld je dan zonodig eerst aan als lid via dit formulier, en schrijf je daarna in voor een NSV-training

4. Geef je op via het inschrijfformulier van de discipline waarin je geïnteresseerd bent:

Trainingen Jeugd - Basisvaardigheden en Snelschaatsen

Trainingen Kunstrijden

Trainingen Langebaan

Trainingen Marathon

Trainingen Shorttrack

5. Als je tussentijds naar een andere training overstapt, stuur dan ná aanmelding een e-mail met de wijziging naar de Ledenadministratie. De kosten van de training worden dan verrekend.

6. Als je later start met trainen in het seizoen is er onder voorwaarden een aangepast tarief. Informeer daarover bij de Ledenadministratie.

7. Als je een wedstrijdlicentie nodig hebt, verplicht voor sommige trainingen, meld je daarvoor dan aan bij de KNSB.

8. Controleer na aanmelding en bevestiging zelf je persoonlijke gegevens onder MijnNSV

Je krijgt van de Ledenadministratie bericht na aanmelding van lidmaatschap en training.

Indien je NSV geen toestemming geeft tot automatische incasso, brengen wij € 5,- extra in rekening.

Indien het niet mogelijk is automatisch geld van je rekening te incasseren ontvang je daarvan bericht. Bij een betalingsachterstand van meer dan één maand kan je de toegang tot Triavium op uren van NSV worden ontzegd.

Veel plezier als je gaat trainen bij NSV!

Vragen? Stuur voor alle vragen over en voor het doorgeven van wijzigingen van trainingen, een e-mail naar de Ledenadministratie . Vermeld daarin ook je naam, adres en geboortedatum!

Heb je toch nog vragen voordat je je wilt aanmelden? Kijk svp eerst nog even rond op onze website en mail dan zo nodig je vragen naar ledenadministratie@nijmeegseschaatsvereniging.nl, Ledenadministratie.

Extra informatie als je in Triavium wilt schaatsen op tijden dat NSV en RSC ijs hebben gehuurd

NSV huurt ijs van Triavium (ringbaan en ijshockeybaan) en stelt die beschikbaar aan NSV-leden en leden van andere schaatsverenigingen, aangesloten bij de baanvereniging Gelderse Poort (BGP). Het Radboud Sportcentrum (RSC) huurt voor studentenverenigingen Lacustris en IJzersterk en individuele studenten die aan een schaatscursus deelnemen ook ijs (ringbaan) van Triavium.

NSV en RSC werken samen om de gehuurde uren van NSV en RSC gezamenlijk aan te bieden aan de leden van de aangesloten schaatsverenigingen. Je kunt tijdens die uren vrij schaatsen, NSV-training volgen, schaatsles krijgen of trainen met je eigen schaatsvereniging. Voor elk van deze activiteiten is een aantal uren beschikbaar en heeft voorwaarden.

NSV verzorgt in samenwerking met Triavium de toegang tot Triavium tijdens deze uren. NSV registreert de aanmeldingen via deze website en Triavium verstrekt de toegangspas voor entree tijdens de aangemelde trainingen. Dit geldt ook voor leden van Lacustris (Radbouduniversiteit) en IJzersterk (Universiteit Wageningen).

Voor het organiseren van wedstrijden langebaan en marathon in Triavium is Baanvereniging Gelderse Poort verantwoordelijk. Wedstrijden in Triavium voor Kunstrijdenen Shorttrack worden wél door NSV georganiseerd. De schaatsverenigingen ScOss en STW huren zelf op zaterdag ijs (ringbaan) van Triavium en maken daarnaast gebruik van NSV-ijs voor hun trainingen.