Home › AANMELDEN › Zomertrainingen › SkeelerenHome › AANMELDEN › Zomertrainingen › Skeeleren

Zomertraining met NSV is een mooie manier om buiten Triavium je op het komende schaatsseizoen voor te bereiden.

SKEELEREN BIJ SNH IN HEUMEN ...
In het verlengde van het schaatsen kan in de zomer geskeelerd worden bij de Skate- en Natuurijsvereniging Heumen (SNH). Bij SNH kun je in 2016 vanaf woensdag 30 maart 2016 om 19:15 tot en met september elke woensdagavond skeeleren over de dijken in de buurt van Heumen en het bosgebied van de Hatertse en Overasseltse Vennen. Wist je dat 75% van SNH-leden ook lid is van NSV? Je komt er dus altijd wel een bekende tegen.
Je skeelert altijd in groepen op diverse niveaus. Er zijn diverse routes variërend van 10 tot 30 kilometer. Voor iedereen dus wat wils.

Daarnaast worden er techniekcursussen voor kinderen en volwassenen georganiseerd en worden er in het weekend regelmatig samen toertochten geskeelerd.

Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel op SNH-Heumen.nl voor nadere informatie of mail naar .

...EN BIJ SVS IN STEVENSBEEK
Bij SVS beginnen de trainingen op 4 april 2016. De skeelerlessen zijn op maandag-, dinsdag- en donderdagavond. Je kunt ook vrij skeeleren.
SVS is een Schaats en Skeelervereniging in Stevensbeek, zo'n 20 minuten vanaf Nijmegen. Bij SVS is op skeelergebied voor ieder wat wils, voor de beginneling (jong of oud), maar ook de doorgewinterde volhouder kan bij SVS prima terecht.
Of je nu van skeeleren houdt of van skaten, het maakt niet uit. SVS heeft een 333 meter wedstrijd skeelerbaan die 's winters omgebouwd wordt tot een ijsbaan (mits het hard genoeg vriest).
Ben je nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel op www.svsskeeler.nl voor nadere informatie of mail via www.svsskeeler.nl/contact.php.

Ook in BEMMEL (http://www.boddesprinters.nl/) en ARNHEM-NOORD (http://www.aijcthialf.nl/) en ARNHEM-ZUID (www.stgrijnijssel.nl) zijn er mogelijkheden om te skeeleren.

Veel sportplezier deze zomer!