Home › Jeugd › Schaats jij al?Home › Jeugd › Schaats jij al?

Lopen rennen fietsen zwemmen steppen skaten kruipen gooien

Kan jij al! Maar...

Schaats jij al?

Eind september gaat Schaats jij al? weer van start.

Informatie over kleding, schaatsen en aanmelding in het Tiravium vindt u door op volgende link te klikken: Informatie SJA.

Als schaatsen je een leuke sport lijkt en je droomt ervan om als Sven Kramer over het ijs te vliegen. Of wil je met je hand over het ijs door de bocht razen als Jorien ter Mors of Sjinkie Knegt, een echte shorttracker, of over het ijs dansen als een ijskoningin, dan kun je daarvoor een goed begin maken met deze cursus. Als je in groep 4, 5 of 6 van de basisschool zit en zin hebt om te schaatsen, alleen, of samen met je vriendjes of vriendinnetjes, dan kun je terecht bij de cursus Schaats Jij Al? van de NSV! Echte schaatstrainers leren je in 5 lessen de goede schaatsslag, starten, remmen, rondjes draaien, maar ook… vallen en weer opstaan op het ijs van ijsbaan Triavium.

Bekijk hier de flyer en geef het door aan je vriendjes en vriendinnetjes!

De lessen zijn op zaterdagen (eind september/begin oktober) op de ringbaan van het Triavium, tussen 9.00 en 10.00 uur.

De kosten zijn € 20 voor 5 lessen. Dit is inclusief de entree van de ijsbaan.

Wordt er binnen de gemeente waar je woont meegedaan met het initiatief Sjors Sportief (je krijgt dan op school het Sjors Sportief/Sjors Creatief boekje) dan kan je jezelf ook inschrijven voor Schaats jij al? via Sjors Sportief. Inschrijven via Sjors Sportief kan via deze link: inschrijven Sjors Sportief.

Voor vragen en informatie kunt u contact op nemen met het Team Schaats jij al? via

Volgens ons  op