Home › Jeugd › Schaats Jij Al?Home › Jeugd › Schaats Jij Al?

Lopen rennen fietsen zwemmen steppen skaten kruipen gooien

Kan jij al! Maar...

Schaats jij al?

Bekijk hier de foto's van Schaats jij al? 2014.

Als je 5 vriendjes of vriendinnetjes weet te vinden die ook mee willen doen met “Schaats jij al?” dan hebben we aan het einde van de cursus een leuke verrassing voor jou. Je komt hiervoor in aanmerking als je vriendjes of vriendinnetjes zich na jou hebben aangemeld en je ons een mailtje stuurt met hun namen.

Eind september gaat Schaats jij al? weer van start.

Informatie over kleding, schaatsen en aanmelding in het Tiravium vindt u door op volgende link te klikken: Informatie SJA.

Als schaatsen je een leuke sport lijkt en je droomt ervan om als Sven Kramer over het ijs te vliegen. Of wil je met je hand over het ijs door de bocht razen als Jorien ter Mors of Sjinkie Knegt, een echte shorttracker, of over het ijs dansen als een ijskoningin, dan kun je daarvoor een goed begin maken met deze cursus. Als je in groep 4, 5 of 6 van de basisschool zit en zin hebt om te schaatsen, alleen, of samen met je vriendjes of vriendinnetjes, dan kun je terecht bij de cursus Schaats Jij Al? van de NSV! Echte schaatstrainers leren je in 5 lessen de goede schaatsslag, starten, remmen, rondjes draaien, maar ook… vallen en weer opstaan op het ijs van ijsbaan Triavium.

Bekijk hier de flyer en geef het door aan je vriendjes en vriendinnetjes!

De lessen zijn op de ringbaan van het Triavium op zaterdag 30 september, 7, 14, 21 en 28 oktober 2017, tussen 9.00 en 10.00 uur.

De kosten zijn € 20 voor 5 lessen. Dit is inclusief de entree van de ijsbaan.

Inschrijven kan vanaf nu! Klik hier!

Inschrijving vindt plaats via een elektronisch formulier (via inschrijven.nl) en iDeal betaling. Na inschrijven en betaling ontvangt u een bevestiging per email op het opgegeven emailadres.

Wordt er binnen de gemeente waar je woont meegedaan met het initiatief Sjors Sportief (je krijgt dan op school het Sjors Sportief/Sjors Creatief boekje) dan kan je jezelf ook inschrijven voor Schaats jij al? via Sjors Sportief. Inschrijven via Sjors Sportief kan via deze link: inschrijven Sjors Sportief.

Voor vragen en informatie kunt u contact op nemen met het Team Schaats jij al? via

Volgens ons nu ook op

Lees in dit verslag (seizoen 2011-2012) wat actieve leden van NSV met elkaar hebben gepresteerd door het organiseren van schaatsles voor kinderen.