Home › Kunstrijden › VrijwilligersHome › Kunstrijden › Vrijwilligers

Zoals elke sportvereniging kan ook de NSV alleen draaien dankzij de mensen die zich extra inzetten voor hun sport. Een steeds wisselende groep vrijwilligers is onmisbaar bij de activiteiten van onze afdeling. Veel kunstrijdsters zijn zelf hiervoor vaak nog wat jong, dus doen we beroep op hun ouders en op de volwassen rijders.

Onze wedstrijddagen zijn niet alleen voor rijders, maar ook voor de groep vrijwilligers de kroon op het kunstrij-seizoen. Na afloop is het super gezellig met z'n allen het verloop van wedstrijd, -organisatie en seizoen te evalueren in café Pierre.
Andere incidentele taken voor vrijwilligers in het seizoen zouden kunnen zijn:
* Grote clubactie begeleiden
* Openings-/slotactiviteit
* Sinterklaasviering
* Uitstapje naar de Challenge Cup organiseren
* Diploma-uitreiking
* Zomeractiviteit of -kamp indien geprogrammeerd
* Fotograferen en filmen tijdens activiteiten
* DVD's maken van de shows
* Showkleding en decors knutselen
* Organisatie show en/of wedstrijden

* Hulp op wedstrijddagen

* Koffieouders

Aanmelden of informeren naar vaste of éénmalige taken, mail naar: kunstrijden@nijmeegseschaatsvereniging.nl .

Ook uw eigen ideeën zijn hier welkom.

Wilt u ook meedingen naar de titel Vrijwilliger van het Jaar (die bij de NSV elk jaar wordt uitgereikt), neem contact op met kunstrijden@nijmeegseschaatsvereniging.nl