Home › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen JeugdHome › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen Jeugd

[mail voor vragen over trainingen en prijzen van NSV ná raadplegen INFORMATIE  naar ]

zie voor trainingen van NSV tijdens vakantie of wedstrijden de Kalender op deze website

TRAINING Jeugd - SOM (van ma. 02-10-2017 tot zo. 25-03-2018) - IJSHOCKEYBAAN & FUNBAAN (alleen NSJB)
DAG
TIJD
NAAM VERENIGING - CODE - NAAM TRAINING

DEELNAME
INFORMATIE

dinsdag  18:15 - 19:15 NSV NSJS1 - Snelschaatsen Jeugd (Henri-Jappe)     open  Jeugd  90,-
    NSV NSSOM - Schaatsen op Maat      open SOM   90,-
woensdag
NSV - NSJB - Jeugd Basisvaardigheden (Anneke) op Funbaan!

open
Jeugd
 70,-
    NSV NSJS2 - Snelschaatsen Jeugd (Hans-Jappe)     open  Jeugd   90,-