Home › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen KunstrijdenHome › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen Kunstrijden

[mail voor vragen over trainingen en prijzen van NSV ná raadplegen INFORMATIE  naar ]

zie voor trainingen van NSV tijdens vakantie of wedstrijden de Kalender op deze website - (* = niet door NSV of RSC gehuurd ijs)

TRAINING Kunstrijden - van za. 16-09-2017 tot zo. 25-03-2018 - IJSHOCKEYBAAN & FUNBAAN
DAG TIJD NAAM VERENIGING - CODE - NAAM TRAINING

DEELNAME INFORMATIE
maandag
19:05 - 20:15 NSV - NSKRP1 - FAN-leden patch ijs (alleen na overleg en toestemming NSV!)
 FAN  Kunstrijden
 215,-

NSV - NSKR1 - Kunstrijden Recreanten, >=12 jaar, diploma D
 selectie Kunstrijden   200,-
    NSV - NSKW1 - Kunstrijden Wedstrijd incl. Off Ice 1 - ook wo. 17:15 en za. 07:40
 selectie Kunstrijden   790,-
    NSV NSKW2 - Kunstrijden Wedstrijd incl. Off Ice 1 - ook wo. 17:15 en za. 07:40 en zo. 12:15-14:15 - zie data bij zondag 12:15-14:15    selectie Kunstrijden   900,-
woensdag  16:15 - 17:15  NSV - NSKR2 - Kunstrijden Recreanten tot en met diploma D
 open Kunstrijden   160,-

NSV - NSKI1 - Kunstrijden Instapcursus nieuwe leden, tot Kerst, jeugd vanaf 01-01-1999
 open Kunstrijden
 110,-

NSV - NSKI1 - Kunstrijden Instapcursus nieuwe leden, tot Kerst, volwassenen tot 01-01-1999

open Kunstrijden
 150,-
  17:15 - 18:30 NSV - NSKRSW1 - Kunstrijden Rising Stars Wedstrijd <=12 jaar (>12 max. 1 jaar) - incl. Off Ice 1 - incl. za. 07:40-09:00    selectie Kunstrijden   450,-
    NSV - NSKRSW2 - Kunstrijden Rising Stars Wedstrijd <=12 jaar (>12 max. 1 jaar) - incl. Off Ice 1 - incl. za. 07:40-09:00 - incl. zo. 12:15-14:15 - zie data bij zondag 12:15-14:15    selectie Kunstrijden   550,-
  17:15 - 18:45 NSV - NSKX1 - Kunstrijden Ex-Wedstrijd incl. Off Ice 1

selectie
Kunstrijden   295,-
    NSV - NSKW1 - Kunstrijden Wedstrijd incl. Off Ice 2 - incl. ma. 19:10 en za. 07:40
 selectie Kunstrijden   790,-
  19:00 - 20:00 NSV - NS Off Ice - Kunstrijden
 30,-
 zaterdag 7:40 - 9:00  NSV NSKRSW1 - Kunstrijden Rising Stars Wedstrijd <=12 jaar (>12 max. 1 jaar) - incl. Off Ice 1 - incl. za. 07:40-09:00   selectie Kunstrijden   450,-
    NSV NSKRSW2 - Kunstrijden Rising Stars Wedstrijd <=12 jaar (>12 max. 1 jaar) - incl. Off Ice 1 - incl. za. 07:40-09:00 - incl. zo. 12:15-14:15 - zie data bij zondag 12:15-14:15   selectie Kunstrijden   550,-
  7:40 - 9:25 NSV - NSKW1 - Kunstrijden Wedstrijd incl Off Ice 3 - ook ma. 19:10 en wo. 17:15
 selectie  Kunstrijden   790,-

NSV - NSKX2 - Kunstrijden Ex-Wedstrijd incl Off Ice 1
 selectie Kunstrijden
 295,-
  9:00 - 10:15  NSV - NSKI2 - Kunstrijden Instapcursus nieuwe leden, tot Kerst, jeugd, geboren vanaf 01-07-1999 - op Funbaan!

110,-
  9:00 - 10:15 NSV - NSKI2 - Kunstrijden Instapcursus nieuwe leden, tot Kerst, volwassenen, geboren tot 01-07-1999 - op Funbaan!
 open Kunstrijden   150,-
  9:35 - 10:45 NSV - NSKR3 - Kunstrijden Recreanten
 220,-
 zondag