Home › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen MarathonHome › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen Marathon

[mail voor vragen over trainingen en prijzen van NSV ná raadplegen INFORMATIE  naar ]

zie voor trainingen van NSV tijdens vakantie of wedstrijden de Kalender op deze website - (* = niet door NSV of RSC gehuurd ijs)

TRAINING Marathon - van ma. 02-10-2017 tot zo. 25-03-2018 - RINGBAAN
DAG
TIJD
NAAM VERENIGING - CODE - NAAM TRAINING

DEELNAME
INFORMATIE

maandag 18:00 - 19:15  VDH - VHMVW1 - Marathon Volwassenen Wedstrijd (Jan)      selectie VDH    160,-
woensdag 18:30 - 19:45
NSV - NSMVW1 - Marathon Volwassenen Wedstrijd (2 groepen) (Casper-Doede)

selectie
Marathon
 160,-
donderdag
18:30 - 19:45 NSV - NSMVR1 - Marathon Volwassenen Recreanten (Kees, Robin)

open
Marathon
 148,-
    VDH - VHMVW2 - Marathon Volwassenen Wedstrijd (Jan)      selectie  VDH     160,-