Home › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen ShorttrackHome › AANMELDEN › Overzicht aanbod alle trainingen 2017-2018 › trainingen Shorttrack

[mail voor vragen over trainingen en prijzen van NSV ná raadplegen INFORMATIE  naar ]

zie voor trainingen van NSV tijdens vakantie of wedstrijden de Kalender op deze website - (* = niet door NSV of RSC gehuurd ijs)

TRAINING Shorttrack vanaf ma. 18-09-2017 tot zo. 25-03-2018- IJSHOCKEYBAAN
DAG
TIJD
NAAM VERENIGING - CODE - NAAM TRAINING

DEELNAME
INFORMATIE

maandag
NSV - NSST1 - Shorttrack Selectie (Ronald)

woensdag  19:00 - 20:00
NSV - NSST2 - Shorttrack Jeugd Wedstrijd (Theo)

140,-
NSV - NSST3 - Shorttrack Jeugd+Volwassenen Recreanten (Mira)