Home › AANMELDEN › ... voor trainingen andere verenigingen › aanmelden trainingHome › AANMELDEN › ... voor trainingen andere verenigingen › aanmelden training

BEKIJK EERST HET OVERZICHT VAN HET AANBOD EN MELD JE DAN VIA ONDERSTAANDE KEUZES AAN.

Onderstaand wordt uitgelegd hoe je je kunt aanmelden voor een training dat past bij jouw wensen en mogelijkheden.

1. Ben je al lid van een andere schaatsvereniging, die is aangesloten bij de Baanvereniging Gelderse Poort of van FAN en wil je een NSV-training volgen? Dan hoef je niet eerst lid van NSV te worden. FAN-leden moeten zich eerst registreren via de website en kunnen dan inschrijven voor een training via dit formulier. Leden van een vereniging die is aangesloten bij Baanvereniging Gelderse Poort melden zich via hun vereniging aan. [Vanaf seizoen 2015-2016 aanmelden via deze website door Registratie en Training.]

2. Ben je al lid van een andere schaatsvereniging die is aangesloten bij de Baanvereniging Gelderse Poort of van FAN en wil je deelnemen aan een training met een eigen trainer op NSV-uren? Meld je aan bij je eigen vereniging voor een training en ontvang je toegangspas bij de kassa van Triavium. Dit geldt ook voor leden van Lacustris (Radbouduniversiteit) en IJzersterk (Universiteit Wageningen).

Heb je toch nog vragen voordat je je wilt aanmelden? Kijk svp eerst nog even rond op onze website en mail dan zo nodig je vragen naar ledenadministratie@nijmeegseschaatsvereniging.nl, ledenadministratie.

Extra informatie als je in Triavium wilt schaatsen op tijden dat NSV en RSC ijs hebben gehuurd

NSV huurt ijs van Triavium (ringbaan en ijshockeybaan) en stelt die beschikbaar aan NSV-leden en leden van andere schaatsverenigingen, aangesloten bij de baanvereniging Gelderse Poort (BGP). Het Radboud Sportcentrum (RSC) huurt voor studentenverenigingen Lacustris en IJzersterk en individuele studenten die aan een schaatscursus deelnemen ook ijs (ringbaan) van Triavium.

NSV en RSC werken samen om de gehuurde uren van NSV en RSC gezamenlijk aan te bieden aan de leden van de aangesloten schaatsverenigingen. Je kunt tijdens die uren vrij schaatsen, NSV-training volgen, schaatsles krijgen of trainen met je eigen schaatsvereniging. Voor elk van deze activiteiten is een aantal uren beschikbaar en heeft voorwaarden.

NSV verzorgt in samenwerking met Triavium de toegang tot Triavium tijdens deze uren. NSV registreert de aanmeldingen via deze website en Triavium verstrekt de toegangspas voor entree tijdens de aangemelde trainingen. Uitzondering: leden van Lacustris (Radbouduniversiteit) en IJzersterk (Universiteit Wageningen) hebben na aanmelding bij hun vereniging entree in Triavium met hun sportkaart.

Voor het organiseren van wedstrijden langebaan en marathon in Triavium is Baanvereniging Gelderse Poort verantwoordelijk. Wedstrijden in Triavium voor Kunstrijdenen Shorttrack worden wél door NSV georganiseerd. De schaatsverenigingen ScOss en STW huren zelf op zaterdag ijs (ringbaan) van Triavium en maken daarnaast gebruik van NSV-ijs voor hun trainingen.